Kontinuirano ulaganje u kvalitet proizvoda i usluga, pouzdanost i dugoročno planiranje, utiče na stvaranje kvalitetnih odnosa, kako sa potrošačima tako i sa poslovnim partnerima.
Protekle tri godine obilježila je sjajna saradnja sa kompanijom Nestlé BH, gdje smo promovisali postojeći asortiman obje kompanije ali i organizirali aktivnosti kojima smo promovisali naše novitete na tržištu BiH.
Nekoliko kampanja je iza nas:
– „To mi je je sendvič, Thomy je to“ sa Thomy majonezom i Moj pileći parizer MADI,
– Predstavljanje „Začin C iz bašte“ tržištu BiH uz svježu piletinu MADI,
– Zajednički nastup na “Ladies In” događaj,
– Predstavljanje tržištu BiH nove linije THOMY soseva (Garlic, Tartar i Chilli) u kombinaciji sa Moj pileći parizer te drugim premium proizvodima brenda MADI,
– Predstavljanje MAGGI dodatka jelima „Piletina s 4 vrste sira“ kroz promociju projekta „Ideja za super ručak“ sa MADI pilećim fileom,
– Predstavljanje začina MAGGI “Magija okusa” tržištu BiH uz MADI piletinu.
Naša uspješna priča se nastavlja dalje.
MADI je lansirao novu liniju oblikovanog programa i to JUNEĆE ĆEVAPE I JUNEĆE PLJESKAVICE. Naši partneri na ovom programu za juneću pljeskavicu su THOMY majoneza i THOMY senf.
Vjerujemo da će naši kupci prepoznati savršen par nastavljajući tradiciju „najbolji sa najboljim“ – jer mi sigurno hoćemo.