Prije dvije godine smo pokrenuli kampanju za još bolji Moj pileći parizer MADI. Kampanja je trajala od septembra 2019. do januara 2020. godine. Završnicu kampanje je obilježila velika nagradna igra „Moj pileći parizer te vodi Pariz“. Tačno, prije dvije godine, 22.11.2019. smo pokrenuli nagradnu igru u kojoj su nagrade bile zaista primamljive i mnogobrojne, čak 76 (Putovanja u Pariz za dvije osobe, iPhone 11, Električni romobili, mašina za suđe, mašina za veš, Samsung Smart TV, Samsung Galaxy smart watch, Playstation 4, HP Laptop i još mnogo poklon paketa).
Nakon dvije godine možemo reći da je kampanja u potpunosti ispunila naša očekivanja.
Kupci su prepoznali proizvod vrhunske kvalitete dostupan za svačiji budžet.
Osim toga raduje nas što se svijest građana počela mijenjati u pozitivnom smjeru kroz podršku domaćim proizvođačima.
U nastavku pogledajte oficijalni spot kampanje kao i kako je to izgledalo na snimanju.