Kategorija članka: Vijesti

Kontinuirano ulaganje u kvalitet proizvoda i usluga, pouzdanost i dugoročno planiranje, utiče na stvaranje kvalitetnih odnosa, kako sa potrošačima tako i sa poslovnim partnerima.

Protekle tri godine obilježila je sjajna saradnja sa kompanijom Nestlé BH, gdje smo promovisali postojeći asortiman obje kompanije ali i organizirali aktivnosti kojima smo promovisali naše novitete na tržištu BiH.

Nekoliko kampanja je iza nas:

– „To mi je je sendvič, Thomy je to“ sa Thomy majonezom i Moj pileći parizer MADI,

– Predstavljanje „Začin C iz bašte“ tržištu BiH uz svježu piletinu MADI,

– Zajednički nastup na “Ladies In” događaj,

– Predstavljanje tržištu BiH nove linije THOMY soseva (Garlic, Tartar i Chilli) u kombinaciji sa Moj pileći parizer te drugim premium proizvodima brenda MADI,

– Predstavljanje MAGGI dodatka jelima „Piletina s 4 vrste sira“ kroz promociju projekta „Ideja za super ručak“ sa MADI pilećim fileom,

– Predstavljanje začina MAGGI “Magija okusa” tržištu BiH uz MADI piletinu.

Naša uspješna priča se nastavlja dalje.

MADI je lansirao novu liniju oblikovanog programa i to JUNEĆE ĆEVAPE I JUNEĆE PLJESKAVICE. Naši partneri na ovom programu za juneću pljeskavicu su THOMY majoneza i THOMY senf.

Vjerujemo da će naši kupci prepoznati savršen par nastavljajući tradiciju „najbolji sa najboljim“ – jer mi sigurno hoćemo.