Tešanjski Madi danas slovi za poslovno čudo na Balkanu, gdje obara rekorde i važi za najperspektivnijeg proizvođača piletine i proizvoda od piletine u regiji. Madi je jedna od 667 brzorastućih kompanija u Bosni i Hercegovini koje se ističu stalnim rastom prihoda i broja zaposlenih. Prema podacima LRC-a, Složena godišnja stopa rasta (CAGR) ove firme je 31 posto. Madi je ujedno dobitnik certifikata bonitetne pouzdanosti i jedna je od 100 najvećih kompanija u BiH.
U razgovoru za Poslovne novine na same početke ove kompanije osvrnuo se Maid Jabandžić, direktor Madija, istakavši da je sve startalo dosta davno, još prije 28 godina. Kao i kod brojnih firmi s ovih prostora, počeci poslovanja Madija vezani su za trgovinu, jer je tada sadašnji vlasnik Ishak Jabandžić, otvorio trgovinu za prodaju mješovite robe.
“S obzirom da sam tada još bio dijete, sjećam se svih detalja i koliko hrabrosti je trebalo da se napusti bezbjedan državni posao i uđe u privatni biznis. Jedan od najvećih izazova koji je taj poduhvat nosio sa sobom bila je neizvjesnost, koju je donosio put u nepoznato. Naravno uz mnogo pozitivne energije i odricanja ovaj put je uspješno prijeđen i danas smo tu gdje jesmo”, kazao je Maid Jabandžić za Poslovne novine.
Jedna od ključnih odluka za ove poduzetnike bila je riješenost da prošire svoje poslovanje i na druge djelatnosti. Konačno pozicioniranje firme i njen brzi rast odredila je investicija u prehrambenu industriju.
“Tokom 2000. godine Ishak Jabandžić je odlučio da od novca iz trgovine napravi prvu farmu za tov brojlera i da se okuša u toj proizvodnji, što je na neki način odredilo smjernice i utrlo put i samoj današnjoj djelatnosti naše kompanije. Činjenica da je hrana elementarna potreba, dovoljan je razlog da sve ovo vrijeme budemo sigurni da smo na pravom putu. Upravo taj razlog i jeste bio naša pokretačka snaga”, kazao je Jabandžić.
Rezultati svih ovih godina dovoljno govore o snazi kompanije. Danas je Madi prepoznatljiv brend na tržištu Bosne i Hercegovine i u svom asortimanu posjeduje 80 proizvoda. Kada je riječ o regionalnom tržištu, Madi je najveći proizvođač piletine na zapadnom Balkanu.
Kao i ostale naše sagovornike iz brzorastućih kompanija u BiH, i Maida Jabandžića smo pitali kako bi u jednoj rečenici sažeo svoju poslovnu viziju i moto.
“Igraj pošteno i ne boj se”, naveo je Jabandžić.
Članak preuzeli sa www.poslovnenovine.ba